نحوه نصب قالب وردپرس روی سایت و هاست وردپرسی | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    نحوه نصب قالب وردپرس روی سایت و هاست وردپرسی

    نحوه نصب یک تم وردپرس

    شما می‌توانید علاوه بر تم پیش فرضی که همراه با نصب وردپرس بر روی وب سایت شما نصب می‌شود، تم مورد نظر خود را برای تغییر ظاهر و سبک سایت خود، نصب کنید. برای یادگیری نحوه نصب یک تم وردپرس، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    مدیریت تم‌های وردپرس

    برای مدیریت تم‌های خود در وردپرس، منوی Appearance را از بخش داشبورد انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید صفحه مدیریت تم‌ها را مشاهده کنید. در بالای این صفحه، می‌توانید تم فعال سایت خود را ببینید. در این قسمت گزینه‌ای هم برای سفارشی سازی کردن تم وجود دارد. اگر روی این گزینه کلیک کنید، یک پنجره باز می‌شود که به شما امکان تغییر عنوان سایت و Tagline را می‌دهد. همچنین می‌توانید رنگ‌ها، تصویر پس زمینه و یا سایر ویژگی‌های ثابت صفحه را تغییر دهید.

    اگر به صفحه مدیریت تم‌ها برگردید، لیستی از تم‌های موجود را در زیر تم فعال سایت خود مشاهده خواهید کرد. این‌ها تم‌های نصب شده روی وب سایت شما هستند. برای اینکه ببینید سایت شما با اعمال یکی از آن تم‌ها چه ظاهری پیدا خواهد کرد، روی Live Preview  زیر هر تم کلیک کنید تا پیش نمایشی از آن ببینید. در زمان پیش نمایش، می‌توانید به صفحات مختلف سایت بروید تا ببینید تم مورد نظر چگونه نحوه ارسال پست‌ها، بایگانی و قالب صفحات دیگر را مدیریت می‌کند. در سمت چپ صفحه هم می‌توانید تنظیمات تم را ویرایش کنید. این تنظیمات با توجه به ویژگی‌هایی که تم از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، متفاوت هستند. در بخش بعدی با نحوه نصب یک تم در وردپرس آشنا خواهید شد.

    نحوه نصب یک تم در وردپرس
    1. برای نصب یک تم در وردپرس، روی گزینه Install themes کلیک کنید. در بالای صفحه چند لینک برای جستجوی تم‌ها با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر شما وجود دارد. همچنین می‌توانید تم‌ها را بر اساس ویژگی‌های مختلف و یا جدیدترین تم‌های وردپرس مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید تم‌ها را بر اساس رنگ، تعداد ستون‌ها، عرض و یا ویژگی‌های مختلف فیلتر کنید.
    2. برای بارگذاری یک تم بر روی سایت خود گزینه Upload را انتخاب کنید. بعد از اینکه تم روی سایت بارگذاری شد، گزینه Activate را بزنید. در این حالت می‌توانید ببینید که تم مورد نظر به عنوان تم فعال سایت شما انتخاب شده است.
    جمع بندی

    شما می‌توانید تم‌های رایگان مختلفی را برای سایت خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد دارید از تم‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته‌تر استفاده کنید هم می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مشخص و از طریق سایت‌هایی که آدرس آن‌ها را در مقاله‌های قبلی آورده‌ایم، تم مورد نظر خود را خریداری کنید. همه‌ی این تم‌ها را هم می‌توانید با دنبال کردن مراحلی که برای نصب یک تم در وردپرس ذکر شد، روی وب سایت خود نصب کنید.

    #برچسب

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی