معرفی بهترین افزونه امنیتی وردپرس | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    معرفی بهترین افزونه امنیتی وردپرس

    معرفی بهترین افزونه امنیتی وردپرس

    سایت وردپرس شما نیاز به یک سیستم امنیتی و نظارت دارد که قادر به پیگیری تمام اقدامات انجام شده در وب سایت باشد. برای این کار می‌توانید از افزونه‌های مختلفی که موجود هستند استفاده کنید. در این بخش قصد داریم بهترین افزونه امنیتی وردپرس را به شما معرفی کنیم. این افزونه با نام Sucuri Scanner می‌تواند بر هماهنگی فایل‌ها، تلاش‌های ناموفق برای ورد به سیستم، جستجو برای پیدا کردن نرم افزارهای مخرب و… نظارت داشته باشد. برای آشنایی بیش‌تر با بهترین افزونه امنیتی وردپرس در ادامه با ما همراه باشید.

    نحوه فعال سازی بهترین افزونه امنیتی وردپرس

    اگر مطالب آموزشی ما را مطالعه کرده باشید، حتما با نحوه نصب افزونه‌ها بر روی سایت وردپرسی خود آشنایی دارید. دانلود و نصب بهترین افزونه امنیتی وردپرس یعنی Sucuri Scanner کاملا رایگان است. بعد از نصب این افزونه فقط کافی است آن را بر روی وب سایت خود فعال کنید.

    بعد از فعال سازی افزونه، باید از طریق بخش ادمین وردپرس وارد منوی افزونه Sucuri Scanner شوید. اولین چیزی که در این مرحله از شما خواسته می‌شود، تولید یک کلید API رایگان است. با این کار می‌توانید ورود به سیستم مدیریت، عیب یابی سیستم، هشدار مربوط به ایمیل و سایر ویژگی‌های این افزونه را فعال کنید.

    در مرحله بعدی باید بر روی گزینه Hardening در قسمت تنظیمات کلیک کنید. سپس گزینه Apply Hardening را انتخاب کنید.

    با انتخاب این گزینه می‌توانید از بخش‌های کلیدی سایت که معمولا مورد حمله هکرها قرار می‌گیرد محافظت کنید. تنها بخش پولی بهترین افزونه امنیتی وردپرس، برنامه فایروال وب سایت است، که در این بخش به آن نمی‌پردازیم، ولی در مطالب بعدی برای کسانی که قصد خرید اکانت پریمیوم این افزونه را دارند، بیش‌تر توضیح خواهیم داد.

    بعد از این مرحله دیگر لازم نیست تنظیمات مربوط به بخش‌های دیگر را تغییر دهید، زیرا این تنظیمات برای اکثر وب سایت‌ها خوب و کافی هستند، فقط بهتر است بخش هشدارهای ایمیل را سفارشی سازی کنید. تنظیمات پیش فرض مربوط به این بخش ممکن است صندوق ورودی سایت را با ایمیل‌ها اشتباه بگیرد. بنابراین بهتر است برای اقدامات کلیدی مانند تغییرات افزونه‌ها، ثبت نام کاربران جدید و سایر موارد هشدار دریافت کنید. برای این کار می‌توانید به تنظیمات  Sucuri و سپس به بخش هشدارها بروید.

    جمع بندی

    این افزونه وردپرس از نظر امنیتی خیلی قدرتمند است، پس بعد از نصب و فعال سازی آن می‌توانید تمام صفحات سایت خود را برای یافتن بدافزارهای احتمالی و سایر مشکلاتی که ممکن است در سایت وجود داشته باشد، اسکن کنید.

     

    #برچسب

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی