شرایط و قوانین | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    شرایط و قوانین

    تمام قوانین و شرایط سایت بیگول در این صفحه منتشر شده هست و کاربران قبل از شروع به کار باید این صفحه را مطالعه کنند.

    فصل اول: تعاریف

    1. خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.
    2. فروشنده کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید.
    3. بازاریاب کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به نشر لینک محصولات می نماید.
    4. محصول: هر یک از محصولات ارائه شده توسط فروشندگان و سایر کاربران در بیگول
    5. پرتال کاربران: سایت به آدرس https://bigol.ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا مطالب منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
    6. تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
    7. تحویل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خریداری شده و یا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و بیگول
    8. کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت بیگول را مشاهده و مرور می کنند.

    فصل دوم: تغییرات

    1. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات بیگول تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه بیگول و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، بیگول حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت بیگول در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا بیگول مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار، فروشنده و نویسنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت بیگول کنترل نماید.
    2. تغییرات فنی: بیگول برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار، فروشنده یا بازاریاب را تحت تاثیر قرار می دهد بیگول موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریدار، فروشنده و نویسنده موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، بیگول امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار، فروشنده و بازاریاب به شرکت وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای بیگول نماید.
    3. بیگول می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد

    فصل سوم: تحویل محصول

    1. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول خریداری شده، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار درج می شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمی گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می باید حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
    2. کلیه سفارشاتی که وضعیت آن ها به تکمیل شده تغییر یافته باشد در اسرع وقت به صورت فایل های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
    3. خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش پشتیبانی اعلام نماید.
    4. در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، بیگول مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.
    5. خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
    6. بیگول مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
    7. در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به بیگول اعلام نماید و بیگول موظف است ضمن پیگیری مغایزت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئولیت بیگول صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.

    فصل چهارم : امنیت و محرمانگی

    1. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه بیگول تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران، فروشندگان و نویسندگان می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. بیگول هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
    2. بیگول با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
    3. بیگول مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم افزارها، application ها ویا برنامه های مورد استفاده خریدار، فروشنده یا نویسنده ندارد.
    4. بیگول مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
    5. بیگول مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار، فروشنده و بازاریاب، توسط اشخاص ثالث ندارد.
    6. بیگول موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار، فروشنده و بازاریاب می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
    7. بیگول تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران، فروشندگان و نویسندگان انجام می دهد از این رو بیگول نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار، فروشنده، نویسنده از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
    8. در صورت نیاز خریدار، فروشنده، نویسنده جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف بیگول، بیگول بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.

    فصل پنجم : کسب درآمد و برداشت

    1. کسب درامد از نویسندگی در بگیول فقط در صورت ارسال مطالب مرتبط با بیگول امکان پذیر هست نه با موضوعات غیر مرتبط با بیگول
    2. با توجه به سئوی خوب بیگول و بهتر شدن رتبه آن با منتشر کردن مطالب خودتان نام شما و مطالب ارسالی شما مورد بازدید صدها کاربر در سراسر ایران و کاربرهای خارج از ایران می شود
    3. برداشت مبلغ و موجودی کیف پول تنها با رسیدن به مبلغ 50000 تومان امکان پذیر هستش.
    4. واریز مبلغ در پنج شنبه هر هفته امکان پذیر هست. و با ارسال تیکت تسویه حساب میتوانید اقدام به برداشت کنید.
    5. با درامد حاصل از نویسندگی (نویسندگان مطالب غیر مرتبط) میتوانند از عضویت ویژه و خدمات سایت استفاده کنند.
    6. موضوعاتی که شامل برداشت نقدی از وبسایت میشود : وردپرس , قالب های وردپرسی , افزونه ها , موضوعات مرتبط با وردپرس و آموزش طراحی سایت , آموزش های مرتبط با طراحی گرافیکی , لوگو , موشن گرافی , انیمیشن , و تمام آموزش های مفید در هر زمینه ای مانند : نامه نگاری , نویسندگی , کارگردانی و …
    7. بیگول حق این را دارد اگر کاربری به هر دلیلی قوانین را رعایت نکرده باشد را حذف کند و اگر حساب کاربری متوقف و حذف شود تمامی خرید ها و اطلاعات آن کاربر متوفق میشود.
    8. تمامی مطالب ارسالی باید نوشته شده و جدید باشند و کپی شده از سایت دیگری نباشد.
    9. تمامی مطالب ارسالی باید طبق قوانین جمهوری اسلامی باشد.
    10. قوانین نویسندگی میتواند تغییر کند و کاربر باید بخش قوانین را همواره بررسی کند.

     

    ممنون از توجه شما و زمانی که برای مطالعه گذاشتید.

    پشتیبانی