بازی رزیدنت بهترین بازی ترسناک بقا خواهد بود؟! | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    بازی رزیدنت بهترین بازی ترسناک بقا خواهد بود؟!

    پیتر فابیانو، تهیه‌کننده‌ی بازی مورد انتظار Resident Evil Village در شرکت Capcom، به تازگی اعلام کرده است که فکر می‌کند این عنوان بهترین بازی سبک ترس و بقایی خواهد بود که تا به امروز ساخته شده است.

    عنوان Resident Evil Village یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال میلادی جاری است که حدود سه ماهی تا انتشار آن فاصله داریم. این بازی دنباله‌ای بر داستان Resident Evil 7: Biohazard خواهد بود و مانند آن از زاویه‌ی دید اول‌شخص دنبال می‌شود. یکی از موارد مهمی که در هنگام رونمایی از تریلر گیم‌پلی این بازی به چشم می‌آمد، الهامات آن از عنوان تحسین شده و تاثیرگذار Resident Evil 4 بود.

    اکنون پیتر فابیانو، تهیه کننده بازی Resident Evil Village در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با مجله‌ی رسمی PlayStation درباره‌ی الهاماتی که از Resident Evil 4 در ساخت این عنوان گرفته شده، صحبت کرد. او همچنین گفت که چندین تیم به صورت مشترک این بازی را توسعه می‌دهند، فابیانو معتقد است که این کار به نفع این عنوان خواهد بود و بر روی آن نتیجه‌ی مثبتی می‌گذارد.

    او در این رابطه می‌گوید:

    تیم توسعه‌دهندگان ما از زمانی که Resident Evil VII: Biohazard در مراحل پایانی ساخت خود بود، طراحی و برنامه‌ریزی برای این بازی را شروع کرد. تیم ما کاملا به شخصیت ایثن وابسته شده بود و قصد داشت که داستان او را ادامه بدهد. ازآنجایی که این عنوان دنباله‌ای برای Resident Evil VII: Biohazard بود، ما می‌خواستیم بازیکنان همچنان در نقش ایثن وینترز بازی را تجربه کنند.این واقعا به ما کمک کرد تا مدام حواسمان به هدفمان باشد و از آنجایی که ما دائما اطلاعات را در بین تیم‌های مختلف Resident Evil به اشتراک می‌گذاریم، این به ما کمک می‌کند تا بهترین بازی‌ای که در سبک ترس و بقا تا به امروز ساخته شده را در اختیار بازیکن‌ها قرار دهیم.شما خواهید دید که ما از Resident Evil 4 الهامات بسیاری گرفته‌ایم. تیم ما تلاش زیادی برای ایجاد یک حس درست و واقعی کرده است. سورپرایزهای زیادی در این عنوان وجود دارند که شما را شگفت‌زده خواهند کرد. بازیکنان قرار است در Resident Evil Village تجربه‌ای متعادل از نبرد، اکتشاف و حل معما داشته باشند.

    فابیانو همچنین در بخش دیگری از مصاحبه درباره‌ی بانو دیمیترسکوی محبوب و سه دخترش صحبت کرد. مدتی پیش گفته شده بود که این شخصیت‌ها تنها در بخشی از بازی حضور دارند و تمام داستان مربوط به آن‌ها نیست، با اینحال فابیانو به همه‌ی طرفداران این اطمینان را داد که آن‌ها به اندازه‌ی کافی در این عنوان حضور پیدا می‌کنند.

    بازی Resident Evil Village در تاریخ ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series S و Xbox Series X منتشر خواهد شد.

    [xyz-ips snippet=”share”]

    1 دیدگاه. Leave new

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی