کدام نوع تبلیغات سایت‌ها برای کاربران آزاردهنده هستند؟ | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    کدام نوع تبلیغات سایت‌ها برای کاربران آزاردهنده هستند؟

    کدام نوع تبلیغات سایت‌ها برای کاربران آزاردهنده هستند؟

    با توجه به سیستم گزارش تبلیغات مزاحم در گوگل، در صورتی که گوگل تشخیص دهد در سایت شما تبلیغات آزاردهنده‌ وجود دارد، برای ایجاد تبلیغات استانداردتر ممکن است با وب سایت شما برخورد کند. بعضی از تبلیغات برای کاربران بسیار آزاردهنده هستند، بنابراین در صورت اسنفاده از چنین آگهی‌هایی سایت شما از نظر گوگل به عنوان متخلف شناخته می‌شود. با ما همراه باشید تا تبلیغات آزاردهنده را بهتر بشناسید.

    تبلیغاتی که برای کاربران سایت آزاردهنده هستند

    تبلیغات آزاردهنده از نظر کاربرانی که باکامپیوتر وب‌گردی می‌کنند:

    • تبلیغات پاپ آپی
    • تبلیغات ویدیویی همراه با صدا که به صورت خودکار پخش می‌شوند
    • تبلیغات پیش نمایشی دارای شمارش معکوس
    • تبلیغات بزرگ روی صفحه

    تبلیغات آزاردهنده از نظر کاربران موبایل:

    • تبلیغات پاپ آپی
    • ویدیوهای تبلیغاتی صدا دار
    • تبلیغاتی که قبل از باز کردن سایت ظاهر می‌شوند
    • پست‌های تبلیغاتی دارای شمارش معکوس
    • تراکم آگهی بیش از 30 درصد در سایت
    • تبلیغاتی که کل صفحه را اشغال می‌کنند
    • تبلیغات متحرک
    چطور مشکل تبلیغات سایت را حل کنیم؟

    حل مشکل تبلیغات به مسئله‎ای بستگی دارد که با آن مواجه هستید. برای مثال اگر در سایت خود تبلیغات پاپ آپی دارید، باید تمام آن‌ها را حذف کنید، ولی اگر مشکل وجود تراکم بالای تبلیغات در یک صفحه است، فقط باید تعداد تبلیغات را کاهش دهید. اگر گوگل سایت شما را به عنوان متخلف شناسایی کرد، بعد از حل مشکل باید به گوگل اطلاع دهید تا سایت را بازبینی کنند، سپس نتیجه‌ی بازبینی از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‎شود.

    وجود چه محتواهایی موجب بروز مشکلاتی برای سایت می‌شود؟
    • در صورتی که در وب سایت شما تبلیغات آزاردهنده یا آگهی‌هایی که باعث پرت شدن حواس کاربران می‌شد و یا محتوای بیهوده وجود داشته باشد، رتبه‌ی سایت در گوگل پایین می‌آید. گوگل در مورد تبلیغات بیش از حد و نامناسب بر روی سایت‌ها هشدارهای زیادی داده است، زیرا وجود این محتواها موجب ایجاد یک تجربه‌ی کاربری رضایت بخش نمی‌شود.
    • عناوین، تبلیغات و محتوای اضافی مخرب وگمراه کننده موجب می‌شوند گوگل محتوای سایت شما را بی‌کیفیت تشخیص دهد. زیرا برای مثال در صورتی که عناوین محتوای شما با متن اصلی تناقض داشته باشد، کاربران نمی‌توانند نیازهای خود را با کلیک کردن بر روی لینک صفحات شما برطرف کنند و در نتیجه محتوای موجود در سایت شما با انتظارات آن‌ها مطابقت نخواهد داشت.
    • تبلیغاتی که موجب اختلال در استفاده از محتوای اصلی می‌شوند. کاربران انتظار دارند محتوای سایت شما قابل خواندن بشد، در صورتی که بعضی از صفحات دارای تبلیغاتی هستند که جلوی محتوای اصلی را گرفته‌اند و برای کاربرانی که می‌خواهند از آن اطلاعات استفاده کنند، آزاردهنده هستند. چنین صفحاتی در رتبه بتدی گوگل رتبه‌ی پایینی دریافت خواهند کرد.
    • تبلیغات درشت و برجسته که موجب حواس پرتی کاربران می‌شوند. از آن‌جایی که کاربران برای استفاده از محتوای وب سایت از صفحات شما بازدید می‌کنند، وجود تبلیغات می‌تواند برای آن‌ها مفید واقع شود. ولی در صورتی که این تبلیغات به صورت خیلی درشت باشند و جلوی محتوای اصلی را بگیرند، به شکلی که کاربران نتوانند روی محتوای اصلی تمرکز کنند، از نظر گوگل نامناسب تشخیص داده می‌شوند.
    • عناوین و تبلیغات گمراه کننده. باید فرق بین محتوای اصلی، محتوای فرعی و تبلیغات در صفحات سایت کاملا مشخص باشد. همچنین باید مشخص باشد که در صورت کلیک بر روی لینک هر بخش از سایت چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر کاربران با کلیک بر روی محتوای اصلی و یا تبلیغات گیج شوند، سایت شما رتبه‌ی پایینی ازگوگل دریافت خواهد کرد.
    جمع بندی

    در کل یکی از دلایلی که باعث می‎شود گوگل رتبه‌ی سایت شما را پایین بیاورد، به خاطر وجود تبلیغات آزاردهنده و آگهی‌هایی است که حواس کاربران را پرت می‌کنند. بنابراین در زمان انتخاب تبلیغات و همچنین عناوین محتواهایی که منتشر می‌کنید، بهتر است این نکته را هم در نظر بگیرید.

    منبع

    https://www.hobo-web.co.uk/seo-tutorial/#what-is-a-successful-seo-strategy-

     

     

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی