الگوریتم پاندا | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    الگوریتم پاندا

    تا به حال اسم الگوریتم پاندا را شنیده اید ؟
    پاندا الگوریتی است که امروزه همه ی سئو کاران از آن می ترسند حتی خود بنده!!
    پاندا دشمن هرنوع محتوای بی فایده است
    مقالات کپی ، بی فایده ، فاقد کیفیت هیچ ارزشی برای پاندا ندارند و پاندا آن ها را مثل علف هرز می کند !
    اگر سئو ی شما توسط پاندا ریزش کرد نترسید ، این اتفاق برای تمام کسانی که محتوای کوتاه و بی کیفیت و کپی تولید می کنند پیش می آید .
    خوب بیایید برای درک بهتر پاندا یک افسانه ی چینی برایتان بگویم .
    روزی روزگاری در زمان های قدیم شاهزاده ای بود چینی که عاشق پاندا ها بود .
    در آن زمان پاندا ها خرس هایی سفید بودند .
    پاندا ها عاشق شاهزاده بودند، تا این که شاهزاده‌ مرد .
    پاندا ها به نشانه ی سوگواری بخشی از پوست خود را سیاه کردند .
    جدا از این افسانه ی چینی پاندا ها حیواناتی آرام و تنها هستند ، آنها اکثر عمرشان را تنها زندگی می کنند .
    خوب برگردیم به مبحث سئو
    گوگل هیچ کاری به سایت ها و محتوا ی آنها نداشت اگر هم داشت خیلی کم ، تا این که مردم از زیاد بودن محتوای بی ارزش و کم کیفیت شکایت کردند و حتی در روزنامه ی Business Insider یکی از تیتر های روزنامه در مورد این موضوع بود .
    گوگل احساس خطر کرد ، چه باید می کرد ؟
    سرانجام پاندا را ساخت.
    اولین نسخه از الگوریتم پاندای گوگل در تاریخ 23 فوریه 2011 معرفی شد.
    بعد از این بروزرسانی سئو ی سایت ها شدیدا کم شد ؛ WikiHow یکی از وب سایت هایی بود که پس از جریمه کیفیت محتوای خود را بالا برد .
    پاندا به چی حساس است ؟

    طراحی نامناسب و نازیبا
    تبلیغات آزاردهنده
    تکرار بیش از حد کلمات کلیدی در صفحه
    رعایت نکردن نکات ویرایشی و نگارشی
    استفاده از عبارات و ترکیب های تکراری
    پایین بودن ارزش و کیفیت محتوا

    چگونه از دست پاندا نجات پیدا کنیم ؟
    بهترین روش برای نجات از شر پاندا تولید محتوای ویژه منحصر بفرد است .

    هدف اصلی ی پاندا چیست ؟
    نابودی ی مزرعه ی محتوا هدف اصلی ی پاندا است به گونه ای که به او لقب کشاورز داده اند .
    اصلا مزرعه ی محتوا یعنی چه ؟
    مزرعه ی محتوا یعنی محتوای زیاد و کوتاه و کم ارزش
    چه محتوایی کم ارزش است ؟
    محتوایی که کپی باشد
    محوایی که کوتاه باشد
    محتوای ضعیف
    محتوایی که (؟!؛:،) و نماد های نگارشی نداشته باشد .

    سایت من توسط پاندا جریمه شده چه کنم ؟
    تنها کاری که می توانید بکنید حذف تمام محتوای بی کیفیت و منتشر کردن محتوای بلند و جذاب است .

    محتوای ارزشمند از کجا بیاورم ؟
    اگر استعداد مقاله نویسی ندارید به شما پیشنهاد می کنم که یک نویسنده استخدام کنید .

    باور های نادرست در مورد پاندا :
    پاندا فقط به کپی بودن متن و محتوا توجه می کند : اگر جزو دسته ای هستید که این گونه فکر می کنند ، سخت در اشتباهید !
    محتوای تولید شده توسط کاربر کم ارزش است اگر این گونه فکر می کنید بازهم سخت در اشتباهید پاندا به خود محتوا توجه می کند نه به شخصی که آن را نوشته .

    فاکتور های پاندا
    پاندا را یک کشاورز فرض کنید.
    از خود چه سوالاتی می پرسد ؟
    بیایید محتوا را به محصول و اسپم را علف بی ارزش تشبیه کنیم
    ایا این محصول مشتری را راضی می کند ؟
    این محصول چقدر است ( چند کلمه است ؟)
    ایا محصول مال کس دیگریست ؟ (آیا محتوا کپی است ؟)
    ایا در این مزرعه علف بی فایده وجود دارد ؟ (آیا این سایت اسپم دارد ؟)

    چطور از شر پاندا در امان بمانیم ؟
    1- پیش از شروع به نوشتن به نیاز مخاطب فکر کنید

    2- کیفیت محتوا را فدای کمیت آن نکنید

    3- از انواع محتوا مثل ویدئو و پادکست در کنار متن استفاده کنید

    4- ملاک موفقیت شما فقط رتبه‌بندی گوگل نیست

    5- استانداردهای گوگل برای درک محتوای صفحات را بشناسید

    6- لینک های طبیعی و با کیفیت تولید کنید

    سخن پایانی :
    مراقب پاندای گوگل باشید

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی