نحوه نصب افزونه‌ های وردپرس به صورت قدم به قدم | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    نحوه نصب افزونه‌ های وردپرس به صورت قدم به قدم

    نحوه نصب افزونه‌های وردپرس

    در این بخش از آموزش‌های وردپرس قصد داریم مطلبی مهمی که حتما در آینده به کارتان می‌آید را با هم بررسی کنیم. نصب افزونه‌ها کار ساده‌ای است و شما می‌توانید به راحتی به آن مسلط شوید و بدون نیاز به تخصص خاصی هر نوع افزونه‌ای بر روی وب سایت وردپرسی خود نصب کنید. برای یادگیری نحوه نصب افزونه‌های وردپرس با ما همراه باشید.

    یادگیری نحوه نصب افزونه‌های وردپرس

    برای نصب یک افزونه بر روی سایت وردپرسی خود باید 6 مرحله زیر را به ترتیب انجام دهید:

    1. ابتدا از طریق داشبورد، منوی افزونه‌ها را پیدا و روی آن کلیک کنید.
    2. در صفحه نصب افزونه‌ها، می‌توانی دلیستی از تمام افزونه‌هایی که در حال حاضر بر روی سایت شما نصب هستند را مشاهده کنید. برخی از افزونه‌ها همزمان با نصب وردپرس بر روی سایت شما نصب می‌شوند.
    3. برای نصب یک افزونه جدید، روی لینک Add New کلیک کنید. از طریق این صفحه می‌توانید افزونه‌های موجود در org را جستجو کرده و در سایت خود نصب کنید. همچنین می‌توانید از این طریق افزونه‌های محبوب و جدید را ببینید و آن‌ها را به لیست افزونه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید.
    4. بعد از یاد گرفتن نحوه نصب افزونه‌های وردپرس، پیشنهاد ما این است که افزونه‌ی BackupBuddy را نصب کنید. این افزونه از تمامی مراحل نصب سایت وردپرس شما یک نسخه پشتیبان تهیه می‌کند، در نتیجه اگر هر گونه مشکلی برای سایت شما پیش بیاید، همیشه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات موردنیاز خود خواهید داشت.
    5. برای نصب افزونه بر روی سایت خود، ابتدا گزینه‌ی انتخاب فایل را پیدا کنید. فایل زیپ افزونه مورد نظر خود را بیابید و روی گزینه نصب کلیک کنید. سپس باید گزینه Activate را انتخاب کنید.
    6. آخرین گزینه در زیر افزونه‌ها در داشبورد وردپرس، گزینه ویرایشگر است. این ویرایشگر می‌تواند تغییراتی روی افزونه‌ها ایجاد کند. اما توجه داشته باشید که اگر افزونه خود را به روز رسانی کنید، تمامی این تغییرات از بین می‌روند.
    جمع بندی

    با استفاده از افزونه‌های وردپرس می‌توانید وب سایت خود را راحت‌تر و با استفاده از امکانات بیش‌تری اداره کنید. در نتیجه یادگیری نحوه نصب افزونه‌های وردپرس برای شما مفید خواهد بود.

    #برچسب

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی