مبانی سئوسازی وردپرس استفاده از URL مناسب SEO در وردپرس | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    مبانی سئوسازی وردپرس استفاده از URL مناسب SEO در وردپرس

    مبانی سئوسازی وردپرس: استفاده از URL مناسب SEO در وردپرس

    در حال حاضر حتی افراد مبتدی هم به دنبال یادگیری روش‌های سئوسازی وردپرس هستند. درست است که می‌توان سئوسازی وردپرس را به صورت فنی انجام داد، ولی این تنها راه ممکن برای ارتقاء وب سایت شما نیست. فقط کافی است چند نکته اساسی را یاد بگیرید، با به کارگیری این نکات می‌توانید ترافیک وب سایت خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. برای به کار گیری این نکات نیازی به داشتن نبوغ در تکنولوژی نیست. اگر قبلا با وردپرس کار کرده‌اید، پس می‌توانید این تکنیک‌ها را روی سایت خود اعمال کنید. با ما همراه باشید تا اولین روش بهینه‌ سازی وب سایت خود یعنی استفاده از URL مناسب SEO در وردپرس را یاد بگیرید.

    استفاده از URL مناسب SEO در وردپرس

    URL های مناسب سئو، آن‌هایی هستند که به صورت واضح محتوای صفحه مورد نظر را توضیح می‌دهند و خواندن آن‌ها برای موتورهای جستجو و بازدیدکننده‌ها راحت است. در زیر می‌توانید دو مورد از این نوع URL ها را ببینید:

    دقت داشته باشید که این URL ها قابل خواندن هستند و بازدید کننده تنها با خواندن آدرس می‌تواند محتوای صفحه را حدس بزند. حالا مثالی از URL های غیرمناسب سئو را ببینید:

    می‌بینید که این URL ها شامل اعداد بی‎ربط به محتوای صفحه هستند و بازدید کننده با خواندن آدرس نمی‌تواند حدس بزند قرار است به چه صفحه‌ای منتقل شود.

    استفاده از URL مناسب SEO در وردپرس باعث می‌شود موقعیت وب سایت شما در موتورهای جستجو ارتقاء پیدا کند. از این رو در ادامه روش به روز کردن آدرس‌های سایت وردپرس را به شما آموزش می‌دهیم.

    آپدیت URL های سایت وردپرس

    برای این‌که بتوانید از URL مناسب SEO در وردپرس استفاده کنید باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

    • از بخش Settings صفحه‌ی Premalinks را باز کنید.
    • نام پست مورد نظر را انتخاب کنید و روی گزینه ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

    نکته: اگر بیش از 6 ماه از شروع فعالیت وب سایت شما می‌گذرد، به جز در صورتی که از اعداد بی‌ربط استفاده کرده باشید، لینک‌ها را تغییر ندهید. اگر از تاریخ روز انتشار و نام پست و یا تاریخ ماه انتشار و نام پست استفاده کرده‌اید، به همین روال ادامه دهید.

    جمع بندی

    زمانی که لینک‌های سایت را تغییر می‌دهید، تمام اشتراکات آن صفحات را از دست خواهید داد، ولی می‌توانید رتبه سایت خود را از نظر سئو در موتورهای جستجو بالا ببرید. همچنین می‌توانید برای تغییر لینک‌های خود یک حرفه‌ای استخدام کنید. برای یادگیری سایر روش‌های بهینه سازی سایت وردپرس، مطالب بعدی ما را دنبال کنید.

    #برچسب

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی