سفارشی سازی صفحه اصلی سایت در وردپرس | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    سفارشی سازی صفحه اصلی سایت در وردپرس

    سفارشی سازی صفحه اصلی سایت در وردپرس

    در مطالب قبلی درباره نکاتی که به ارتقاء وب سایت شما در سرچ‎های گوگل کمک می‌کند، صحبت‌ کرده بودیم. یکی دیگر از این نکات سفارشی سازی صفحه اصلی سایت در وردپرس است. اگر تنظیمات پیش فرض این صفحه را تغییر نداده باشید، وردپرس به صورت پیش فرض آخرین پست‌های شما را در صفحه اصلی نشان می‎دهد. ولی شما می‌توانید به سادگی تنظیمات وردپرس را تغییر دهید و صفحه اصلی وردپرس را با سلیقه خودتان تنظیم کنید. برای یادگیری نحوه سفارشی سازی صفحه اصلی سایت در وردپرس در ادامه با ما همراه باشید.

    نحوه سفارشی سازی صفحه اصلی سایت در وردپرس

    برای سفارشی سازی صفحه اصلی سایت در وردپرس باید ابتدا یک صفحه جدید به عنوان صفحه اصلی ایجاد کنید. بعد باید صفحه دیگری به عنوان وبلاگ برای نمایش پست‌ها ایجاد کنید.

    حالا باید به بخش ادمین وردپرس بروید و از بخش تنظیمات، صفحه Reading را باز کنید. سپس در بخش Front page displays مثل عکس زیر گزینه‌ی A static page را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار می‌توانید صفحاتی که تازه ایجاد کرده‌اید را به عنوان صفحه اصلی و وبلاگ خود انتخاب کنید.

    همچنین می‌توانید برای سفارشی سازی صفحه اصلی وردپرس خود یک تم سفارشی انتخاب کنید. برای این کار باید با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده یک فایل روی کامپیوتر خود ایجاد کنید و کد زیر را به بالای فایل اضافه کنید:

    <?php /* Template Name: Custom Homepage */ ?>

    سپس این فایل را با نام custom-homepage.php در دسکتاپ خود ذخیره کنید.

    در مرحله بعد باید با استفاده از یک ارائه دهنده FTP وارد وب سایت خود شوید و مسیر زیر را برای رسیدن به پوشه مورد نظر جلو بروید:

    wp-content/themes/your-current-theme/ folder

    حالا باید فایلی که ساخته‌اید را در پوشه‌ی تم‌های خود آپلود کنید. سپس به بخش ادمین وردپرس برگردید و صفحه اصلی خود را ویرایش کنید. برای سفارشی سازی صفحه اصلی سایت وردپرس خود می‌توانید از متاباکس زیر صفحه تم موردنظر خود را انتخاب کنید.

    جمع بندی

    در نهایت صفحه اصلی که ایجاد کرده‌اید را می‌توانید با استفاده از HTML یا  CSSقالب بندی کرده و یا از ابزارهای مخصوص کشیدن و رها کردن برای سفارشی سازی صفحه بهره بگیرید. امیدواریم اطلاعات این مطلب برای شما مفید باشد. برای دسترسی به سایر مطالب آموزشی وردپرس، مقاله‌های قبلی ما را مطالعه کنید.

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی