خاطرات زندگی زنی که بدون مهریه عروس شد | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    خاطرات زندگی زنی که بدون مهریه عروس شد

    یا هو و با توکل بر او | مقدمه

    اسم من زندگی است .
    مجموعه ای که از امشب به صورت سریالی به جز ایام تعطیل به صورت یک شب در میان با دوستان به اشتراک میگذارم خاطرات زندگی مشترکم با همسر سابقم کیارش و دلایل جدا شدنم از ایشان می باشد
    با وجودی که، کیارش را دوست داشتم یا به عبارتی عشقی عمیق از ایشان در دل پرورده بودم. در مقطعی از زندگی حس کردم دیگر ادامه این راه برایم ممکن نیست و نقطه پایانی بر این رابطه بایست گذاشته شود.

    در این مجموعه بیشتر به بیان دلخوری ها، نا رضایتی ها و اتفاقات روزانه و معمولی زندگی خود میپردازم، یا به عبارتی دیگر؛ مروری مجدد، بر دلایلی که، طلاق را بر خود توجیه و ادامه این مسیر را ناممکن، پوچ و بی معنی دانستم.
    در کل آنچه بر من و در درونم گذشت را بیان می کنم، قدر مسلم در یک رابطه دو طرفه و ده ساله روزهای تلخ و شیرین فراوانی وجود داشته و طرفین در این خاطرات سهم دارند. و کیارش نیز برای تمام اعمال و رفتارهای خود دلیلی داشته که اینچنین عمل میکرده است. امید دارم روزی ایشان نیز تمامی نا رضایتی های خود از این زندگی مشترک را به رشته تحریر در آورند.

    مطمئنا روزی پسرم برای مشکلاتی که من و پدرش برای او به ارث گذاشتیم، به دنبال دلیل و مقصر خواهد بود یا علت و معلول. ممکن است، در آن تاریخ ذهن من توانایی به یاد آوری تمامی آنچه بر من گذشت را نداشته و این مجموعه بتواند کمکی به قضاوتش باشد.امیدوارم هرگز پسرم به دنبال مقصر نبوده و فقط نتیجه گیری کند، راهی برای ادامه نمانده بود، همین و بس.

    با امید روزهای خوش برای تمام دوستان و عزیزان و زندگی مشترک شیرین برای تمامی زوج ها
    تمامی وقایع این مجموعه واقعی ولی اسامی مبدل میباشد

    #برچسب

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی