ایده های کسب درآمد و پولسازی از روش فروش تخم مرغ | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    ایده های کسب درآمد و پولسازی از روش فروش تخم مرغ

    فروش تخم مرع بومی و کسب درآمد از آن!

    احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید در کنار شغل فعلی تان یا بعنوان شغل اصلی تان کسب و کاری را راه اندازی کرده و کسب درآمد کنید و قطعا در قدم اول با چالش های مختلفی روبرو شده اید.
    اینکه چگونه سرمایه ی اولیه را تامین کنید ؟ چه کار و ایده ای را پیش بگیرید که درصد موفقیت بالایی داشته باشد؟ و …
    بعضی ها شاید برای این که راه بهتر و مطمئن تری را در پیش بگیرند با مشاوران کسب و کار و یا از فضاهای اینترنتی و مجازی آموزش هایی را ببینند که این روش بسیار توصیه می شود.
    ما در این سری از مقالات کسب کار سعی برآن داریم تا ایده ها و راه های رفته شده را با شما عزیزان در میان بگذاریم و امیدواریم که در مسیر رشد و موفقیت شما بتوانیم گامی هرچند کوچک ، برداریم.

    ایده ی فروش تخم مرغ بومی

    ایده ای که انجام آن در یکی از کلانشهرهای کشورمان جزء تجربه های شغلی اینجانب نیز می باشد و راهی است که تنها با خرید تخم مرغ بومی از افراد و پرورش دهندگان محلی و بسته بندی آن و قدم آخر فروش آن به فروشگاه های در سطح شهر رانجام می گیرد.
    اما این همه ی ماجرا نیست…
    چگونگی خرید تخم مرغ ، انتخاب نوع بسته بندی ، قیمت گذاری و مقاومت در برابر نوسانات قیمت این محصول مواردی هستند که درصورت اقدام سنجیده و با دقت، موفقیت شما را تضمین می کنند.

    اگر قیمت هر تخم مرغ محلی را 800 تومان در نظر بگیریم قیمت تمام شده ی یک بسته ی 6 عددی به همراه هزینه ی بسته بندی آن 5100 تومان می باشد که تنها با سود 20درصدی و فروش 100 بسته تخم مرغ در روز درآمدی ماهانه نزدیک به 3 میلیون تومان خواهید داشت.
    البته اینکه تا چه حد به حرفه ی بازاریابی و فروش مسلط هستید و یا اینکه تا چه زمانی این شغل را ادامه بدهید ، میزان درآمدتان مشخص می شود.
    من کار فروش تخم مرغ بسته بندی شده را 5 سال پیش شروع کردم و در مدت 3 ماه که مشغول این کسب و کار بودم درآمد قابل توجهی با توجه به مدت زمانی که وقت می گذاشتم داشتم.لازم به ذکر هست که فروشندگی تخم مرغ شغل پاره وقت و دوم من بود که بعد از 3 ماه متاسفانه نتوانستم ادامه بدهم.

    توصیه و پیشنهاد من :

    اگر تصمیم به راه اندازی و شروع این کسب و کار گرفته اید با توجه به موقعیت مکانی تان ، ابتدا تحقیقات در زمینه قیمت خرید و فروش تخم مرغ ، میزان تقاضا در شهر خودتان و … را انجام بدهید و درصورتی که برایتان توجیه اقتصادی و مالی داشت در قدم دوم قبل از هرگونه خرید ، از سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ تا حدامکان سفارش بگیرید و در آخر اقدام به خرید و بسته بندی کنید.

    کار ، عار نیست !!!

    شما هم میتوانید مقالات و تجربیات خودتون رو از کسب درآمد , روش ها و ایده هایی که دارید برای ما از طریق پنل کاربریتون ارسال کنید.

    #برچسب

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی