آموزش کسب درآمد از اپیزو | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    آموزش کسب درآمد از اپیزو

    آموزش شروع کسب درآمد از اپیزو

    1- برای شروع باید در اپیزو عضو شوید

    برای عضویت کلیک نمایید

    2- پس از عضویت ، اگر شما هیچ سایت یا کانال تلگرامی ندارید ، باید ابتدا محلی را برای به اشتراک گذاری لینکهای خود بیابید ، شبکه های اجتماعی چون فیس بوک ، کلوب ، چت روم ها ، انجمن های گفتگو و یا برنامه های چت موبایلی و گروه های تلگرامی که امکان ارسال پست توسط همگان در آنها موجود است ، بهترین محل برای اشتراک گذاری لینک و کسب درآمد می باشد .

    بطور مثال اگر در یک گروه تلگرام در مورد موضوع خاصی ، عضو هستید می توانید مطالب مرتبطی را در سطح وب یافته و لینک آنهارا به لینک اپیزو تبدیل کرده و لینک اپیزو آن مطلب را در گروه تلگرام فوق ارسال کنید، تا دیگران با مشاهده آن لینک برای شما درآمدزایی کنند .

    شما می توانید لینک اخبار روز یا لینک ویدیوهای پربیننده سایتهای ویدیو مثل آپارات و یوتیوب و …  را تبدیل به لینک اپیزو کرده و در اینترنت و یا موبایل به اشتراک بگذارید .

    همینطور می توانید اگر در فیسبوک فعال هستید در گروه های فیسبوک لینک مطالب مرتبطی را برای مشاهده توسط دوستانتان ارسال نمایید . همینطور در انجمن های گفتگو یا در بخش نظرات پستها پربازدید سایتهای خبری می توانید لینک اپیزوی مطلب خود را قرار دهید .

    3-  حال اگر شما سایت یا وبلاگ یا کانال تلگرامی دارید اکنون باید لینکهای مطالب سایت خود را توسط اپیزو کوتاه کرده و جایگزین کنید پس از اینکار ، همه بازدیدکنندگان شما لینکهای اپیزو را باز می کنند و پس از رد تبلیغ به لینک اصلی شما هدایت می شوند و به ازای هر بازدید مبلغی به عنوان درآمد برای شما ثبت می شود .

    توجه : هرگز خودتان روی لینکهای خودتان کلیک نکرده و رد تبلیغ نکنید ، اینکار اولا درآمدی نخواهد داشت ثانیا خلاف قوانین سایت بوده و موجب مسدود شدن شما میگردد . لینکهای شما باید توسط افراد حقیقی دیگر و کاربران  واقعی اینترنتی مشاهده شود . بازدید های ربات یا بازدیدهای شخصی یک نفر از هزاران لینک تقلب محسوب می شود .

    4- کلیه آمار بازدیدهای لینکهای شما در پنل کاربری شما قابل مشاهده است در داشبورد می توانید درآمد خود را به تفکیک روزهای اخیر مشاهده نمایید و دربخش لینکهای من می توانید بازدید هر لینک را به تفکیک ببینید .

    5- اکنون که به درآمد رسیده اید باید اطلاعات حساب بانکی و کدشبا و نام و نام خانودگی خود را بخش ویرایش اطلاعات کاربری  وارد نمایید تا پس از رسیدن به حداقل موجودی 10 هزار تومان ، درآمد شما در اولین دوشنبه به حساب شما واریز گردد .

    کلیه واریزها از طریق واریز به کد شبا انجام میپذیرد ، پس از واریز ایمیلی برای شما ارسال میگردد همینطور از بخش اخبار سایت و کانال @opizooo اطلاع رسانی میشود .

    توجه :  اگر هیچ آشنایی با وب و اینترنت ندارید و فقط تمایل به کسب درآمد از اپیزو دارید باید بدانید کسب درآمد از اپیزو نیازمند دانش اولیه در حد اشتراک گذاری لینک می باشد و لازم است ابتدا با کمی مطالعه و کمک از دیگران به این حد آگاهی دست یابید تا بتوانید کسب درآمد کنید . البته ارسال لینک اپیزو در گروه های تلگرامی بسیار ساده هست و حتی نیاز به آموزش خاصی نیز ندارد .

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی