کسب درآمد از اینترنت | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    کسب درآمد از اینترنت

    چرا کسب درآمد از اینترنت ؟

    افراد زیادی هستند که به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند اما از مزایای آن به درستی اطلاع ندارند. در ادامه به برخی از مزایایی که کسب درآمد از اینترنت در اختیار ما میگذارد اشاره میکنیم.

     

    low-price-1امکان شروع با سرمایه اندک ( یا بدون سرمایه گذاری) : یکی از مزایای مهم کسب و کارهای آنلاین، امکان راه اندازی ان با هزینه ای بسیار کمتر از کسب و کارهای سنتی است. در این روش شما میتوانید حتی با سرمایه ی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان، کسب و کارآنلاین خود را راه اندازی کنید.

     

    make-money

    مدیریت از همه جا: بر خلاف کسب و کارهای سنتی که نیاز به حضور فیزیکی دارند، شما میتوانید بیزینس آنلاین خود را از هر نقطه ای دنیا مدیریت کنید.

     

    make moneyمشتریان فرا منطقه ای: یکی دیگر از مزایای این روش، امکان ارائه ی خدمات به همه ی افراد فارغ از موقعیت مکانیشان است. شما محدود به منطقه ی خاصی نیستید و میتوانید محصول و خدمات خود را به کل شهر، کشور و یا حتی دنیا ارائه دهید.

     

    make money onlineارائه خدمات ۲۴ ساعته: یک فروشگاه شبانه روزی باشید! با کسب و کار آنلاین میتوانید بدون وقفه در دسترس باشید.

     

    کسب درآمد اینترنتیسرعت بالا: از طریق کسب و کار آنلاین، میتوانید در لحظه و بصورت آنی به مشتریان خود پاسخ دهید که این منجر به اعتماد و انگیزه ی بیشتر مشتری میشود.

     

    کسب درآمد از اینترنتحذف کاغذ بازی: تمام کارهای خود را بصورت دیجیتال انجام دهید.

     

    کسب درامد از اننترنت بدون سرمایهارتباط پیوسته با مشتری: شما میتوانید مشتریان کسب و کار آنلاین خود را بصورت مستمر پیگیری کنید که این باعث افزایش رضایتمندی مشتری میشود.

     

    کسب درآمد از اینترنت بدون دانش و سرمایهمدیریت راحت تر و جامع تر: شما به عنوان مدیر کسب و کار آنلاین، میتوانید به سادگی برروی کل پروسه ی ارائه ی کالا یا خدمات نظارت مستقیم داشته باشید و به راحتی گزارشهای دقیق از عملکرد آن را دریافت کنید.

     

    افزایش روز به روز گرایش مردم به خرید اینترنتی: خوشبختانه در سالهای اخیر، استقبال مردم از فروشگاه های اینترنتی رو به افزایش بوده و مزیت های خرید اینترتی برای بسیاری از افراد جامعه نهادینه شده که این بستری بسیار مناسب برای موفقیت کسب و کارهای آنلاین را فراهم میکند.

     

    تبلیغات و جذب مشتری با هزینه ی کمتر: در مقایسه با فعالیت های تجاری سنتی، در کسب و کارهای آنلاین مارکتینگ و جذب مشتری به مراتب با هزینه ی کمتری انجام میشود.

     

    ارائه ی خدمات در حجم انبوه: با استفاده از بستر وب، میتوانید خدمات خود را بصورت همزمان به هزاران نفر ارائه دهید.

     

    چند برابر کردن درآمد: اگر شما یک فروشگاه سنتی داشته باشید، بزرگتر کردن آن بسیار پرهزینه و زمانبر است. اما در کسب و کارهای اینترنتی با چند کلیک میتوانید بخش جدیدی را به فروشگاه خودتان اضافه کنید.

     

    و…

     

    کسب درآمد از اینترنت برای چه کسانی مناسب است؟

    میخواهید درآمد اینترنتی داشته باشید؟ دوست دارید در خانه ی خودتان کسب و درآمد کنید؟ به طور کلی کسب درآمد از اینترنت را به افراد زیر پیشنهاد میکنیم:

    • دانشجویان
    • خانه داران
    • دانش آموزان و نوجوانان
    • کارمندانی که به دنبال کار پاره وقت برای پوشش هزینه های زندگی هستند.
    • معلمان و مدرسان.
    • افراد جویای کار در منزل.
    • همه ی علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت

    سوال؟من دانش برنامه نویسی یا طراحی سایت ندارم، میتوانم؟بله. هیچکس به طور مادرزادی مهارتی را نداشته. از مزایای وردپرس این است که شما با اندکی تلاش و صرف مدتی زمان، میتوانید یک کسب و کار آنلاین خوب راه بیندازید و کسب درآمد کنید.

     

     

    چگونه میتوانیم از طریق اینترنت کسب درآمد کنیم؟

    حالا رسیدیم به مهمترین قسمت. اینکه چطور کسب درآمد کنیم؟ کسب درآمد بی دردسر و بدون زحمت، همیشه یکی از وسوسه انگیزترین پیشنهادها برای انسان بوده. آیا میتوان بدون زحمت به نتیجه رسید؟ پاسخ بله و خیر است! هیچ موفقیتی بدون زحمت امکان پذیر نیست اما شاید آنقدری که ما فکر میکنیم سخت نباشند. با وجود فراگیری سیستم های بسیار پر قدرت مثل وردپرس، میتوان کسب و کاری را با زحمت بسیار کمتر از انتظار راه اندازی کرد.

    در ادامه به تعدادی از راه های کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین اشاره میکنیم:

     

    – کسب درآمد از اینترنت از طریق فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی (مثل دیجیکالا)

    یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت، فروش کالا فیزیکی است. شما میتوانید به راحتی با وردپرس یک سایت زیبای فروشگاهی با امکان درگاه مستقیم بانکی داشته باشید و به فروش انواع کالاها مشغول شوید. به طور کلی میتوانیم فروش اینترنتی کالا را به دو دسته تقسیم کنیم: ۱-کالاهای ساخت خودمان. ۲-کالاهای ساخت دیگران.

    شما هم میتوانید کالاهایی که خودتان قادر به تولیدشان هستید را بفروش برسانید و هم بصورت خرده فروشی (مانند تمام سایتهای فروشگاهی مثل دیجیکالا، آمازون و..) انواع کالاهای مختلف تولید شده دیگران را بفروش برسانید.

    ممکن است بگویید که توانایی مالی بالایی ندارید و یا امکان انبار و ارسال محصولات را ندارید. اما نگران نباشید. ما راه حل های خوبی داریم. نیازی نیست که هزینه ی زیادی کنید و محصولات گران قیمت را انبار کنید. میتوانید در شروع کارتان حتی پس از آنکه سفارش کالا را دریافت کردید اقدام به خرید و ارسال کالا کنید. نگران انبار داری و ارسال هم نباشید. خوشبختانه شرکت هایی برای این منظور در کشور به وجود امده که تمام این مراحل را انجام میدهند. سایت pardakht.ir مسئولیت انبارداری و ارسال کالای شما را به عهده میگیرد. شما فقط کافی است که سفارش را از مشتری دریافت کنید و بقیه کارها را به این شرکت ها بسپارید.

    کم کم با گسترده شدن کسب و کارتان، سرمایه ی شما زیاد میشود و میتوانید انبار، لجستیک و سیستم اختصاصی خودتان را راه اندازی کنید.

     

     

    در ادامه به چند ایده فروش کالا اشاره میکنیم:
    • فروش کالای ساخت خودتان
      • فروش صنایع دستی و هنری: شما میتوانید انواع محصولات مختلف را خودتان درست کنید و به طور آنلاین به فروش برسانید. به عنوان مثال: گلهای تزئینی، زیور آلات، سفالهای تزئینی و…
      • فروش گل و گیاه: اگر علاقمند به گل و گیاه هستید، میتوانید در منزل، تراس، پشت بام و یا هرجای دیگری گلها و گیاهان زینتی پرورش دهید و بصورت آنلاین آنها را بفروش برسانید.
      • دسر، مواد خوراکی و…: خوراکی های خوشمزه همیشه مشتریان پر و پا قرص خودشان را دارند. اگر از جمله افراد با سلیقه ای هستید که خوراکی های خوش طعم درست میکنید، پیشنهاد ما به شما فروش آنلاین این خوراکی هاست.
      • فروش کلکسیون: اگر کلکسیون دار هستید و اشیای جالب جمع آوری میکنید، میتوانید با ساخت سایتی بسیار زیبا، آنها را به مشتری ارائه دهید و کسب درآمد کنید.
      • تابلو نقاشی: هنرمند هستید؟ بسیار عالی! شما میتوانید تابلوهای نقاشی و یا هر نوع از تولیدات هنری خود را در قالب سایتی شکیل با ظاهری بسیار مدرن، به فروش برسانید.
      • دیگر تولیدات شما: آیا شما محصولی را تولید میکنید که برای آن مشتری وجود دارد؟ پس میتوانید آنرا بصورت الکترونیکی بفروش برسانید.
    • فروش کالای دیگران: نیازی نیست که خودتان تولید کننده محصولی باشید. شما میتوانید هر محصولی را که هم به آن علاقه دارید و هم بازار مناسبی دارد، بصورت آنلاین بفروش برساند. در ادامه به چند پیشنهاد اشاره میکنیم.
      • کالای دیجیتال: انواع کالاها و انواع نیازها! فلش، پاور بانک، لوازم تلفن همراه و یا هر وسیله ی دیجیتالی-الکترونیکی را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید.
      • لوازم آشپزخانه: با وجود تنوع زیاد در لوازم آشپزخانه و آشپزی، بازار بسیار مناسبی برای فروش کالاهای خلاقانه وجود دارد. انواع وسایل شیرینی پزی، ظروف، قهوه ساز و….
      • فروش کتاب، مجلات و لوازم تحریر: کالاهایی با قیمت نه چندان زیاد در عین حال با مشتریان همیشگی. کتاب، مجلات، بازی های فکری و….
      • لباس، کیف و کفش: با تغییر مد، سبک لباسها عوض میشوند و این باعث میشود که تقاضا برای خرید اینترنتی البسه ی جدید و زیبا، روز به روز بیشتر شود.
      • فروش تابلو فرش: کالایی لوکس که مشتریان خاص خود را دارد. حتما این محصول را برای فروش اینترنتی مد نظر داشته باشید.
      • فروش گل و گیاه: گل ها باعث زیبایی زندگی و محیط اطراف ما میشوند. شما میتوانید با گل فروشی ها و تولید کنندگان گیاهان آپارتمانی قرارداد ببندید و محصولاتشان را برروی سایت خودتان بفروش برسانید.
      • و…: هرچیزی! تقریبا تمام محصولاتی که در دنیا تولید میشوند قابلیت فروش آنلاین را دارند. با توجه به استقبال روز افزون از سرویس های خرید اینترنتی و مناسب تر شدن بسترهای آن، فرصت بسیار مناسبی برای علاقمندان به حوزه ی فروش آنلاین به وجود آمده. کشور ما، ایران، با وجود پتاسیل های فراوان، خلا های بسیار زیادی در این حیطه دارد که شما میتوانید با شناسایی آنها، در حین رفع نیاز مردم و کمک به اقتصاد کشور، درآمد های بسیار بالا داشته باشید.
    من تا به حال سایت طراحی نکردم. چطور میتوانم فروشگاه اینترنتی داشته باشم؟!

    شاید تصورش را نکرده باشید که طراحی یک سایت فروشگاهی تا چه اندازه میتواند راحت باشد! با استفاده از سیستم سایت ساز وردپرس میتوانید با سرعت خیلی بالا سایتتان را طراحی کنید. شما میتوانید حتی بدون یک خط کدنویسی سایت فروشگاهی خودتان را راه اندازی کنید و در آن تمام امکانات یک سایت فروشگاهی را نظیر سبد خرید، مدیریت موجودی ومحصولات، لیست محصولات، درگاه پرداخت بانکی، دیجیتالی بودن یا فیزیکی بودن کالا و…. ، داشته باشید. به شما آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی را پیشنهاد میکنیم.

     

    حال اگر دوست داشتید که قالب اختصاصی برای فروشگاهتان طراحی کنید و سایتی حرفه ای تر داشته باشید، آموزش صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی را حتما ببینید.

     

     برای مشاوره رایگان تلفنی در مورد نحوه ی شروع به فعالیت آنلاین و آموزش های مناسب شما، با شماره ی زیر تماس بگیرید:
    09198981998

    – کسب درآمد از اینترنت از طریق فروشگاه اینترنتی کالای مجازی (فروش فایل)

    علاوه بر کالاهای فیزیکی، میتوانید به فروش کالاهای دیجیتال یا به عبارتی دارایی های معنوی (intellectual property) بپردازید. از مزیت های بزرگ فروش کالای دیجیتال میتوان به عدم نیاز به انبارداری و ارسال، فروش به تعداد نامحدود و ارائه ی لحظه ای محصول اشاره کرد. بعنوان مثال، بخش آموزش های ویدئویی همیار وردپرس، یک فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتالی/ آموزشی است. فروشگاه اینترنتی کالاهای مجازی هم به دو دسته ی کالای تولید خودتان و کالای تولید دیگران طبقه بندی میشود.

    اگر در زمینه ای تخصص دارید و علاقمند به آموزش آن به دیگران هستید، در ادامه به ایده های فروش محصولات آموزشی دیجیتالی میپردازیم:

    • فروش آموزش ویدئویی
    • فروش کتاب الکترونیک
    • فروش کتاب صوتی

    تمام محصولات بالا را میتوانید با استفاده از آموزش جامع “کارخانه تولید اطلاعات” تولید کنید. در این دوره ی آموزشی، شما تولید محتوای دیجیتال نظیر، ویدئو، کتاب الکترونیک و کتاب صوتی را فرا خوهید گرفت. برای مشاهده اطلاعات کامل این دوره ی ویدئویی، کلیک کنید.

    در زیر ایده های دیگری از محصولات دیجیتالی که میتوانید بصورت آنلاین بفروش برسانید را ببینید:

    • فروش عکس و لوگو
    • فروش فیلم و موسیقی
    • فروش افزونه و قالب
    • و…

    برای فروش محصولات مجازی، همیشه کپی رایت را رعایت کنید. تا هم کار اصولی، با کیفیت و حرفه ای ارائه دهید و هم از لحاظ قانونی برایتان مشکلی ایجاد نشود.

     

     – کسب درآمد از اینترنت از طریق معرفی اینترنتی خدمات و گرفتن پروژه

    اینترنت، به بزرگترین بستر ارتباطی در دنیا تبدیل شده است. صدها هزار نفر از سراسر دنیا بطور روزانه از این بستر برای جذب مشتری و اخذ سفارش کار استفاده میکنند. در صورتی که در زمینه ای تخصص دارید، میتوانید از اینترنت برای گرفتن سفارش کار استفاده کنید.

    به خاطر داشته باشید، داشتن یه وبسایت حرفه ای، مهمترین عنصر برندینگ شخصی در بستر اینترنت شناخته میشود. یک وبسایت خوب به عنوان کار ویزیت و کاتالوگ نمونه ی کارهای شما عمل میکند.

     

    نمونه ای از کارهایی که میتوانید از طریق اینترنت سفارش بگیرید:
    • سفارشات آی تی
      • طراحی سایت: با توجه به پررنگ تر شدن نقش دنیای مجازی در کسب و کارها، روز به روز به تعداد متقضیان داشتن وبسایت اضافه میشود. اگر علاقمند هستید به شما دوره ی آموزش طراحی سایت  بدون کدنویسی همیار وردپرس را پیشنهاد میکنم که با استفاده از آن میتوانید هم برای خودتان سایتی شکیل و حرفه ای راه اندازی کنید و هم از طریق آن سفارش طراحی سایت از شرکت ها و افراد نیازمند به سایت دریافت کنید. مشاهده ی آموزش طراحی سایت(کلیک کنید)
      • سئو: اگر سایتی وجود داشته باشد ولی کاربری از آن بازدید نکند، هیچ فایده ای ندارد! به همین منظور صاحبان وبسایتها نیاز به بهینه شدن وبسایتشان برای دیده شدن در موتورهای جستجو مانند گوگل، دارند. بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO, Search Engine Optimizationn)، فرایندی است که منجر به ارتقا رتبه ی سایت در موتور های جستجو میشود. در صورتی که در این زمینه تخصص پیدا کنید، میتوانید از وبسایتهای بسیار زیادی که متقاضی این کار هستند، سفارش بگیرید. برای یاد گیری این علم میتوانید آموزش سئوی همیار وردپرس را ببینید.
      • قالب و افزونه: افراد بسیاری هستند که دوست دارند سایتشان کاملا اختصاصی و منحصر به فرد باشند. این دسته به دنبال طراحان قالب و افزونه حرفه ای هستند. اگر که دوست دارید در این زمینه فعالیت کنید و قالب و افزونه طراحی کنید، به شما دوره صفر تا صد طراحی سایت(طراحی قالب) و صفر تا صد پلاگین نویسی را پیشنهاد میکنیم. البته، در صورتی که هدفتان سایت های فروشگاهی است دوره صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی و آموزش پلاگین نویسی فروشگاه ساز وردپرس، گزینه ی بهتری برای شماست.
      • طراحی ربات تلگرام: اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به یک بستر بسیار مناسب کسب درآمد تبدیل شده. در صورتی که علاقمند به کدنویسی هستید، میتوانید از طریق ساخت ربات های تلگرام کسب درآمد کنید. برای یاد گیری این کار میتوانید از دوره ی صفر تا صد برنامه نویسی ربات تلگرام استفاده کنید.
      • پشتیبانی سایت: شرکت های بسیار زیادی هستند که وبسایت دارند و نیاز به فردی دارند که مدیریت سایتشان را بر عهده بگیرند. شما میتوانید با یادگیری طراحی سایت، در این حیطه ی کاری مشغول به کار شوید. به شما دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی را پیشنهاد میکنم.
    • سفارشات هنری: آیا شما یک هنرمند هستید؟ اینترنت بستر بسیار پرکاربرد و ضروری برای شماست. افراد مختلف میتوانند به سایت شما مراجعه کنند و با دیدن نمونه کارهای زیبای شما، به شما سفارش  دهند.
    • تولید محتوا: سایت های مختلفی نیاز به محتوای پویا دارند. شما میتوانید به عنوان تولید کننده ی محتوا برای یک یا چند سایت مشغول به کار شوید. چند نمونه وظایف تولید محتوا:
      • مطلب گذاری سایت
      • ترجمه
      • گردآوری خبر
      • عکاسی و فیلم برداری
    • سفارش کار از سایت های فریلنسر: افراد زیادی هستند که نیاز به انجام یک پروژه دارند(کارفرما). افراد بسیاری هم وجود دارند که توانایی انجام آن پروژه ها را دارند(فریلنسرها). سایت های فریلنسر برای ایجاد ارتباط بین این افراد به وجود آمده اند. در این نوع سایتها، کارفرمایان میتوانند پروژه های مورد نیاز خود را ثبت کنند و شما به عنوان یک فریلنسر میتوانید برای هر پروژه ای که توانایی انجامش را دارید، پیشنهاد انجام کار دهید.
    • تدریس خصوصی: برای تدریس خصوصی به دو روش میتوانید از بستر وب استفاده کنید. ۱) تدریس خصوصی آنلاین از طریق نرم افزارهای ارتباطی نظیر skype.
    – کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات

    به طور کلی کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین را به دو گروه تقسیم میکنیم:

    ۱) فروش مستقیم کالا و خدمات و کسب درآمد مستقیم.

    ۲) ارائه ی مطالب و خدمات رایگان و کسب درآمد از تبلیغات و اسپانسرها.

    در روش دوم، شما محصولی را به فروش نمی رسانید بلکه خدمات و مطالبی را به شکل رایگان به کاربران ارائه میدهید. پس از جذب تعداد زیادی از کاربران، اقدام به گرفتن اسپانسر(حامی مالی) میکنید و در ازای دریافت مبلغی، کالا و خدمات اسپانسر را به کاربران خود معرفی میکنید. وبسایت های خبری و سرگرمی در این حوزه کسب درآمد میکنند. از بزرگترین شرکت ها با این نوع سیستم کسب درآمد، متیوان به گوگل اشاره کرد. شرکت گوگل تقریبا تمام خدمات خود را بصورت رایگان به کاربران ارائه میدهد و درآمد خود را از راه تبلیغات و از شرکت های آگهی دهنده دریافت میکند. از جمله سرویس های رایگان گوگل، میتوان به گوگل سرچ، جیمیل، گوگل مپز، آنالیتیکس، گوگل درایو، گوگل پلاس و… اشاره کرد که برای کاربر رایگان است و هر کدام به طریق ویژه ی خودشان از طریق شرکت های آگهی دهنده درامدزایی میکنند.

    حال برای استفاده از این شیوه ی کسب درآمد، شما نیاز به ارائه ی مطالبی دارید که برای مخاطب آنقدر جذاب باشد که به طور دائم به سایت شما سر بزند و با این کار آمار بازدید کنندگان وبسایتتان را بالا ببرد. به خاطر داشته باشید که در این روش درآمدزایی آنلاین، بازدید بالاتر به معنی درآمد بیشتر است.

    در ادامه به تعدادی از روشهای کسب درآمد از طریق تبلیغات اشاره میکنیم.

    • قرار دادن تبلیغات در سایت: اگر سایت شما بازدیدکننده دارد، میتوانید با قرار دادن تبلیغات شرکت هایی که خدمات و کالا ارائه میدهند کسب درآمد کنید. به طور کلی ۳ نوع تبلیغات اینترنتی داریم:
      1. هزینه به ازای کلیک (CPC): در این روش به ازای هر کلیکی که برروی بنر قرار گرفته در سایت شما شود، مبلغ مشخصی به حسابتان واریز میشود. برای گرفتن لینک تبلیغات کلیکی میتوانید از  سایت ای نتورک استفاده کنید.
      2. هزینه به ازای تعداد نمایش (CPM): در این شیوه، تعداد دفعات نمایش تبلیغ مبنای دریافت هزینه میباشد.
      3. هزینه بر اساس مدت زمان نمایش آگهی: در این حالت شما تبلیغات یک شرکت را برای مدت مشخصی برروی سایت خود به نمایش میگذارید. صرف نظر از تعداد بازدید کنندگان و کلیک.

    برای مشاوره رایگان تلفنی در مورد نحوه ی شروع به فعالیت آنلاین و آموزش های مناسب شما، با شماره ی زیر تماس بگیرید:
    09198981998

     

    جمع بندی:

    در پایان، به شما پیشنهاد میکنیم که اگر واقعا به دنبال ارائه ی خدمات خوب به مردم هستید، حتما کسب درآمد از اینترنت را مدنظر بگیرید. در ادامه، طبقه بندی انواع روشهای کسب درآمد از اینترنت را مجددا قرار میدهیم:

    روشهای کسب درآمد از اینترنت:

    • فروشگاه اینترنتی
      • فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی
        • فروش کالای ساخت خودتان
        • فروش کالای تولیدی موجود
      • فروشگاه اینترنتی کالای مجازی
        • فروش محتوای آموزشی
        • فروش محتوای غیر آموزشی (عکس، لوگو، فیلم و موسیقی و…)
    • سایت
      • معرفی اینترنتی خدمات و گرفتن پروژه
        • سفارشات آی تی
        • سفارشات هنری
        • سفارشات تولید محتوا
        • سفارشات فریلنسری
        • تدریس خصوصی
        • انواع دیگر سفارشها
      • کسب درآمد از طریق تبلیغات
        • تبلیغات بر اساس تعداد کلیک
        • تبلیغات بر اساس تعداد نمایش
        • تبلیغات بر اساس زمان نمایش
    #برچسب

    [xyz-ips snippet=”share”]

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
    پشتیبانی