چگونه خرید کنیم | بیگول
  • خدمات ما
  • 0

    وبسایت بیگول در راستای فروش محتوای دانلود و آموزش های طراحی سایت و کسب درآمد فعالیت دارد که نحوه استفاده از خدمات خودمون رو برای شما در این صفحه براتون توضیح دادیم.

    خرید محصولات و محتوای فروشی بیگول :

    وارد فرشگاه ما بشید از قسمت فهرست و محصولی رو که نیاز دارید رو به سبد خریدتون اضافه کنید و بعد به صورت اتوماتیک وارد قسمت تایید خریدتون میشید که اگر کد تخفیفی داشتید وارد میکنید و تخفیف براتون ایجاد میشه و سپس به مرحله نهایی کردن خرید میرید.

    در این قسمت اگر عضو سایت بوده باشید و وارد شده باشید نیاز به وارد کردن هیچ اطلاعاتی نیست فقط یک ایمیل معتبر از شما خواسته میشه تا جزییات خرید برای شما ارسال بشه. و بعد میتونید با تمام کارت های بانکی خودتون از درگاه امن زرین پال خرید خودتون رو انجام بدید و نهایی کنید. که بعد از تکمیل خرید لینک دانلود محصول برای شما ارسال میشه.

    اگر عضو سایت نیستید و برای اولین بار هستش که دارید از سایت ما دیدن و یا خرید میکنید در قسمت نهایی کردن خرید فقط یک ایمیل از شما خواسته میشه تا وارد کنید و سپس خریدتون رو تکمیل کنید.

    اطلاعات خرید برای شما ارسال میشه و بدون نیاز به وارد شدن ب سایت میتونید محصول رو دانلود کنید. ما لینک دانلود رو به ایمیل شما ارسال میکنیم. و وقتی خریدتون با اون ایمیل ثبت بشه که اگر بعد ها خواستید وارد اکانتتون بشید به صورت اتوماتیک تمام خرید هاتون با اون ایمیل برای شما ثبت شده هستش که میتونید استفاده کنید.

    و در اخر از این بخش میتونید محصولات خریداری شده رو مدیریت و دانلود کنید

    از قسمت دانلود محصول میتونید محصولات خریداری شده رو مشاهده و دانلود کنید.

    و در آخر توی هر زمینه ای که سوال داشید , پیشنهاد و یا مشکلاتی در رابطه با افزونه و یا قالب ها میتونید از بخش نیکت برای ما ارسالش کنید تا  در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما رفع بشه.

    ممنون که وقت گذاشتید و این بخش رو مطالعه کردید.

    پشتیبانی